Thursday, November 4, 2010

apa perasaan korang klu dot dot dot ?

hmmm...assalamualaikum..

wah...minggu yg sgt ponat...bz sguh kot...mna xbz, da stud week..kalut la belek nota2..tkot jgk la final kali ni subjek smua tough..tambah2 statistik,,(T.T) skian..utuk intro aku ni..

APA PERASAAN KORANG KALAU....


1. Korang jumpak or kwn dgn sumone yg suka cta sal dri dy ja 24 jam
"pot pet pot pet"..klh belog aku yg nma pot pet pot pet ni..pd pndapat aku la kn,...owg mcm ni..ksah idup dy mst bes, sbb byk sgt yg dy nk cta...bes 2 bes tp kn,,kdg2...jd xbes klu owg td 2 bangga2 ngn dri dy...smua bnda dy bley..smua bnda dy pnah wat..smua bnda dy kta dy hebat,,,perrRRGGHHH!..ahaha...bg aku la kn..kdg2 owg yg kta tgk sempoi, diam ja lg hbat,,rndah ja dri wlupun da mmg ketot..ahaha oops maap..tp SEYES, i totally loike certain people yg rndah dri cm g2...

2. korang offer fud korang tp owg 2 xnak
heee....etceli...perasaan ni aku sokmo sgt rsa...knape eyp aku offer je owg xnak..apa ke hal nye,,nk kta xsdp, SDP!..huhu...aku xkesah pn klu xmw,at les jamah la sket...tp ketara sgt kot klu owg len offer, dy mkn lak..ZAPP! tinga aku jd pnas gla..yela thn mrh,,tp aku diam jela...sbb..UNTUNG la!biaq aku ja yg mkn!XMW SUDAH!..ahaha..ngeng~..since ni,,aku xmw da offer fud kt owg 2..fullstop

3. korang senyum punya la lebaqqq..tp owg tu..ha cmni tgk sbelah..('.') 
aku ckup pntg owg cmni,,,apa susah sgt ka nk senyum...muka cong mcm serombong kapal,,msm ja,,klu yg xperasan aku syum 2 xdak hal la kn..ni yg jnis da nmpak kot owg snyum, tp bley wt dek ja..huhu...cp sal senyum ni...tingat ayh aku kt Kedah tu..hai ayh! ahaaha mcm la dgr kn..once upon a time in kmpung,aku tnmpak la ayh aku snyum kt sorg pkcik ni yg slisih dgan kmi tyme 2...ayh aku snyum kot, skali aku tgk pakcik 2 xbls pn syuman 2...aku trus gram..rsa cm nk mrh pn ada.. ye la..dkat kot jrak antara kmi smua tyme 2..tippu lah klu xnmpak..den..aku trus tny ayh aku..
          
                     "ayh2..ayh snyum dy xbls pn..ayh xrsa nk mrh ka?klu kakak la, ish!gram btui.." Ayh aku pn jawab," knapa kakak? xpalah dah dy xmw senyum pn..jnji kta senyum,,btui x..wt bek ngan owg kta jgn berkira sgt..wt ja,,senyum ja...dy nk snyum xmw snyum, 2 hak dy..." smbil hirup kopi kaw dy..

smpy skunk aku egt..n ni yg wt aku lebih 'cool' klu bdpan ngn hal ni..

4. dy utang korang,tp susah la nk byr..
hee...bab ni aku smpy wt buku da, spa utang aku, aku utang spa,,,yg besnya bla aku tw aku utang spa...tp yang xbes nya,,,bla kta nk mnx utang..aku?aku seyes xt mnx utang..rsa xsmpy ati..aku xphm npa aku rsa cm2..aku ni da la da pokai..nk pnjam 2 bley..aku bg..tp byr ye!;]

p/s: klu aku lmbt byr utang 2..sbb xdak dwet ye..bkn wt2 x utang..ahaha


FUH! relieved! amy!trik nfas..krohh...lpas..kreehhh...senyummmm...;]

No comments:

Post a Comment

sudi2 la mengomen kat sini sopan dan santun...